"X-Perience" modifikācija papildina šobrīd Eiropas tirgū veiksmīgo jauno "SEAT Leon" modeļu saimi, kurā ir trīs un piecu durvju hečbeks, kā arī universālis "ST", kas pieejams arī pilnpiedziņas standarta versijā "4Drive".
"SEAT Leon X-Perience" tapis uz šī modeļa jau pazīstamā unviersāļa "ST" pilnpiedziņas versijas "4Drive" bāzes. Tomēr no tā pamatā atšķiras ar 27 milimetriem paaugstinātu balstiekārtu un melnas plastmasas aizsargpaneļiem pa virsbūves perimetru. Gan priekšējam, gan aizmugurējam buferim ir alumīnija izskata uzlika.
"SEAT Leon X-Perience" paplašina pielietojuma iespējas ikdienā. Tomēr tajā pašā laikā vēlējāmies, lai tas apvienotu "premium" segmenta eleganci ar sportiskumu," jauno automobili komentē "SEAT" galvenais dizainers Alehandro Mesonero - Romanoss.
Neskatoties uz dinamiskā veidola dizainu, "SEAT Leon X-Perience" saglabā praktiskās priekšrocības. Tā bagāžas nodalījuma tilpums ir 587 litri, bet nolaistu aizmugurējo sēdekļu atzveltņu gadījumā – 1 470 l. Turklāt nolokāma ir arī priekšējā pasažiera sēdekļa atzveltne, ļaujot bagāžā pārvadāt līdz pat 2,5 metrus garus priekšmetus. Savukārt pasažieru ērtībām salonā ir vairāk nekā desmit dažādu sīklietu novietņu.
Bāzes versijā "SEAT Leon X-Perience" tiks aprīkots ar 1,6 litru dīzeļmotoru, kas attīsta 110 zirgspēku jaudu un 250 ņūtonmetru griezes momentu. Tā arī būs visekonomiskākā versija, kas vidēji patērē tikai 4,7 litrus dīzeļa uz 100 km. Tāpat automobilim pieejams divlitru dīzeļdzinējs, kas atkarībā no versijas attīsta 150 ZS (340 Nm) vai 184 ZS (380 Nm). Arī modifikācijā ar šo motoru pilnpiedziņas universālis būs ekonomisks, vidēji patērējot tikai 4,9 litrus dīzeļa uz 100 km.
No benzīna motoriem "SEAT Leon X-Perience" versijai tiks piedāvāts tikai viens variants – 1,8 litru turbopūtes agregāts, kas attīsta 180 ZS un 280 Nm. Tas ļaus sportiski elegantajam pilnpiedziņas universālim līdz 100 km/h paātrināties 7,2 sekundēs un maksimāli sasniegt 221 km/h. Tomēr arī vidējais degvielas patēriņš tam nav pārmērīgs – 6,5 litri benzīna uz 100 km.
Jaudīgākie motori jau standarta aprīkojumā būs sajūgti ar sešpakāpju automātisko divsajūgu transmisiju "DSG", kā pārslēgšanas taustiņi tiks dublēti arī pie stūresrata. Savukārt pārējie dzinēji bāzes aprīkojumā tiks komplektēti ar sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
"SEAT Leon X-Perience" pilnpiedziņas sistēmā tiek izmantots piektās paaudzes "Haldex" daudzdisku viskosajūgs. Tāpat šim spēkratam ir diferenciāļa bloķētāja elektroniskā imitācija uz priekšējās un aizmugurējās riteņu ass. Turklāt "X-Perience" elektroniskās stabilizācijas sistēmas ir pārregulētas braukšanai pa apvidu.
Pilnpiedziņas sistēma uz izmaiņām ceļa segumā reaģēs zibenīgi. Normālos braukšanas apstākļos sistēma motora vilkmi pamatā novadīs uz priekšējiem riteņiem, tādējādi arī taupot degvielu. Tomēr vajadzības gadījumā – pāris milisekunžu laikā – pilnpiedziņas sistēma vilkmei pieslēgs arī aizmugurējo riteņu asi. Par papildus samaksu automobilim pieejama arī adaptīvā balstiekārta, kas pielāgo braukšanas komfortu ceļa apstākļiem un braukšanas stilam.
Vēl papildus aprīkojumā pieejami diožu priekšējie lukturi, adaptīvā kruīza kontrole, panorāmas stikla jumts, kā arī multimediju un navigācijas sistēma ar 5,8 vai 6,5 collu skārienjutīgu ekrānu.
"SEAT Leon X-Perience" ražotāja garantija ir četriem gadiem vai līdz 120 000 km nobraukumam.