Dāvis saņēmis neskaitāmas īsziņas un e-pasta vēstules ar pateicībām par smieklu devu sniegušo sludinājuma tekstu, tomēr interesi par paša auto iegādi izrādījuši vien kādi 20 cilvēki. Savukārt 10 no tiem teikušies šī auto iegādi apsvērt nopietnāk, taču reāli klātienē apskatīt leģendāro "Rexton" tā arī neviens līdz šim nav saņēmies.
Acīgākie lasītāji bija pamanījuši, ka sludinājumam pievienotās bildes patiesībā ir lejupielādētas no ārvalstu resursiem. Piemēram, eksterjera attēlā redzams, ka stūre tam ir labajā pusē, un tādu Latvijā nemaz nevar piereģistrēt. Turklāt attēla meklējums "Google" uzrāda, ka oriģināli tas uzņemts Malaizijā. Sludinājuma autors Dāvis taisnojas, ka savu auto nofotografēt nebija vēl sanācis, tomēr pārdošanas sludinājumu vēlējies publicēt, tādēļ izlīdzējies ar "importa" bildēm.
Tieši neīstās bildes ne vienam vien likušas izteikt pieļāvumu, ka sludinājums nav patiess, bet gan apzināta māžošanās (interneta vides terminoloģijā – troļļošana) vai pat kāds tirgvedības (mārketinga) triks vai eksperiments.
Dāvis atklāj, ka ar reklāmas jomu vai rakstu darbiem viņam saistības nav nekādas. Ikdienā viņš strādā energoefektivitātes inženiertehnisko pakalpojumu sfērā. Arī sludinājuma teksta rakstīšanas sākumā nebija ieceres to radīt tik izvērstu un uzjautrinošu. "Vienkārši apsēdos un rakstīju," skaidro Dāvis. Vārds pa vārdam, un autors iekrita rakstīšanas azartā, līdz sludinājums bija gatavs pašā nakts melnumā.
To, ka "SsangYong" patiesībā ir dienvidkorejiešu automobilis nevis ķīniešu, kā bija tekstā norādījis, Dāvis nebija līdz tam zinājis, tik vien faktu, ka tam ir "Mercedes-Benz" 2,7 litru dīzeļmotors.
Taisnība sludinājumā ir arī par gaidāmo ģimenes pieaugumu, kā dēļ esošais auto jāpārdod un vietā jālūko kas ietilpīgāks – "Volkswagen Sharan" vai "Chrysler Voyager".
"SsangYong Rexton" nav Dāvja vienīgais automobilis, vēl viņam ir vecais labais "ZAZ 968M". To pagaidām nav plānots pārdot, bet, ja tā notiks, tad gan jau mēs visi par to uzzināsim.