Konsultācijās autovadītājiem tiek skaidroti drošas braukšanas pamati, veidota izpratne par bremzēšanas ceļa garumu, tā ietekmējošiem faktoriem ziemas apstākļos, par šķēršļu apbraukšanu un par to, kā izvairīties no sadursmes, ja bremzēšanas ceļš ir nepietiekams. Tāpat interesentiem individuāli tiek sniegti skaidrojumi par auto riepu stāvokli, to izvēli atbilstoši ikdienas braukšanas stilam.
Vienlaikus ar konsultācijām tiek veikts arī pētījums par automobiļu riepu stāvokli. Biķernieku trase drošas braukšanas eksperts Normunds Lagzdiņš stāsta: "Satraucošs ir mūsu pētījumā atklātais fakts, ka 10% automašīnās riepu protektora dziļums ir 4 mm un mazāks, turklāt bieži vien šo spēkratu riepu vecums pārsniedz 10 gadus. Ar šādām riepām apbraukt šķērsli praktiski nevar, turklāt bremzēšanas ceļš pie ātruma 50 km/h uz slidena seguma ir vairāk nekā 100 metri."