Martā Krievijas tirgū pārdoti 149 850 jauni automobiļi – tas ir par 42,5 procentiem mazāk nekā 2014. gada martā. Pavisam šāgada pirmajos trijos mēnešos Krievijā realizēti 384 tūkstoši jaunu spēkratu, kas ir par 36,3% mazāk nekā analoģiskā periodā pērn, liecina Eiropas uiznesa asociācija (AEB) dati.
No 25 populārākajām automobiļu markām tikai "Lexus" izdevies uzrādīt pozitīvu bilanci – japāņu autoražotājs martā Krievijā pārdeva 2521 automobili, kas ir par 29% vairāk nekā 2014. gada martā.
Vislielākais kritums šajā periodā ir "Opel" markai – par 78% ar 1589 realizētajām vienībām. Atgādinām, ka martā kompānija "Opel" paziņoja, ka pārtrauks darbību Krievijas tirgū un slēgs rūpnīcu Sanktpēterburgā, lēmumu skaidrojot galvenokārt ar pārdošanas apjoma kritumu.