Foto: Publicitātes foto

Martā Krievijas tirgū pārdoti 149 850 jauni automobiļi – tas ir par 42,5 procentiem mazāk nekā 2014. gada martā. Pavisam šāgada pirmajos trijos mēnešos Krievijā realizēti 384 tūkstoši jaunu spēkratu, kas ir par 36,3% mazāk nekā analoģiskā periodā pērn, liecina Eiropas uiznesa asociācija (AEB) dati.

No 25 populārākajām automobiļu markām tikai "Lexus" izdevies uzrādīt pozitīvu bilanci – japāņu autoražotājs martā Krievijā pārdeva 2521 automobili, kas ir par 29% vairāk nekā 2014. gada martā.

Vislielākais kritums šajā periodā ir "Opel" markai – par 78% ar 1589 realizētajām vienībām. Atgādinām, ka martā kompānija "Opel" paziņoja, ka pārtrauks darbību Krievijas tirgū un slēgs rūpnīcu Sanktpēterburgā, lēmumu skaidrojot galvenokārt ar pārdošanas apjoma kritumu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!