Šogad bezmaksas pārbaudes tika veiktas gandrīz 400 automašīnām no 33 ražotājiem. Atbilstoši Latvijas autoparka vispārējai situācijai, visplašāk pārstāvētās markas bija "Audi", "Volkswagen" (VW) un "Opel". Jaunākās no tām bija 2014. gada ražojuma VW un "Opel" automašīnas, kurām savirzes problēmas netika atklātas. Savukārt auto ar lielāko stāžu bija 1980. gada GAZ, kam savirzes regulējumā konstatētas nelielas novirzes.
Vislabākā situācija atklājās Daugavpilī, kur regulējuma nobīdes bija tikai katrai otrajai automašīnai. Valmierā stāvoklis ir labāks nekā daudzviet Latvijā, taču nedaudz sliktāks nekā pirms gada – normai atbilst katra trešā auto savirzes regulējums. Savukārt viskritiskākā situācija ir Preiļos, kur savirzes problēmas ir četrām no piecām automašīnām.
Savirzes regulējuma novirzes var rasties no dažādiem triecieniem automašīnas lietošanas laikā, kā arī mainot vai remontējot atsevišķas detaļas balstiekārtā – galvenie to ietekmējošie faktori ir ceļu stāvoklis, auto tehniskās apkopes kvalitāte un regularitāte, tāpat arī vadītāja braukšanas maniere.
Nepareiza balstiekārtas savirze un ģeometrija būtiski ietekmē auto vadāmību, riepu un citu detaļu nodilšanas vienmērīgumu un intensitāti, kā arī var būtiski palielināt degvielas patēriņu.