Vācijas leģendārās sacīkšu trases Nirburgringas administrācija ieviesusi braukšanas ātruma ierobežojumu vairākos "Ziemeļu cilpas" sektoros un aizliegusi izmantot trasi, lai uzstādītu tādus vai citādus rekordus.
Aizliegums attiecas kā uz privātpersonām, kuras apmeklē trasi brīvo treniņu ietvaros, gan uz autoražotājiem, kuri īrē visu trasi.
Šādu lēmumu Nirburgringas trases administrācija pieņēmusi saistībā ar martā notikušo traģisko avāriju, kurā bojā gāja skatītājs. Pēc negadījuma trases administrācija ierobežoja braukšanas ātrumu konkrētajā sektorā, bet tagad to attiecinājusi arī uz citām 20 kilometru garās "Ziemeļu cilpas" sekcijām. Piemēram, vietās, kurās ar ātrākajiem spēkratiem varēja sasniegt 300 km/h, tagad nedrīkst braukt ātrāk par 200 km/h.
Publiski neapmierinātību ar šo lēmumu izteicis zviedru superauto ražotājs "Koenigsegg", kas bija plānojis ar "Agera R" superauto pārspēt līdzšinējā rekordista "Scuderia Cameron Glickenhaus" (SCG 003) apļa laiku (sešas minutes un 42 sekundes) un pēc tam šo "Agera R" laiku vēl uzlabot ar savu 1341 ZS jaudīgo "hiperauto" "One:1".
Tāpat "Koenigsegg" pieprasījis paskaidrot, kāpēc Nirburgringas vadība maijā WTCC čempionāta etapā ļāvusi "Lamborghini" veikt braucienu ar "Aventador LP 750-4 SuperVeloce", kas 20 kilometru trases apli nobrauca sešās minūtēs un 59,73 sekundēs un kļuva par vienu no ātrākajiem sērijveida automobiļiem "Ziemeļu cilpā".
Nirburgringas trases administrācija atbildēja, ka WTCC sacensības un "Lamborghini" brauciens noticis pirms lēmuma ierobežot braukšanas ātrumu vairākās trases sekcijās. "Koenigsegg" ar savu vēlmi uzstādīt jaunus rekordus esot nokavējis tieši par vienu dienu. Tomēr zviedru autoražotājs uzskata, ka Nirburgringa šos ierobežojumus atcels vēl līdz gada beigām.