Drošības jostu lietotāju īpatsvars Ceļu satiksmes drošības direkcijas (CSDD) kampaņas "Dzīvības josta" norises laikā ir palielinājies par sešiem procentiem (no 74% pirms kampaņas uzsākšanas līdz 80% tai noslēdzoties), liecina automobiļu plūsmas novērojuma rezultāti.
Turklāt kampaņa mudinājusi ne vien pašam piesprādzēties, bet arī sekot līdzi, lai to dara visi auto sēdošie – vadītājs un pasažieri, liecina Tirgus un sociālo pētījumu aģentūras "Latvijas Fakti" un kampaņas īstenotāja DDB veiktie pētījumi.
Visbūtiskāk ir uzlabojušies Rīgas rādītāji, kur piesprādzējas 93% autovadītāju, 92% priekšā un 58% aizmugurē sēdošo pasažieru. Bet īpaši jāatzīmē vecāku un pieaugušo atbildības pieaugums par bērnu drošību automobilī; saskaņā ar novērojumiem, Rīgā patlaban tiek piesprādzēti 89% bērnu, pirms kampaņas – 80%.