Pasaulē populārā automobiļu TV raidījuma "TopGear" ("Gāzi grīdā!") nu jau bijušais vadītājs Džeremijs Klārksons savu pēdējo trases apli šim raidījumam piekrītošajā trasē izbraucis ar "Ferrari 488 GTB" spēkratu.
Pirms kāda laika Klārksons savā "Twitter" profilā sekotājiem vaicājis, ar kuru no attēlā redzamajiem spēkratiem izbraukt savu pēdējo "TopGear" trases apli – ar "Mercedes-AMG GT", "LaFerrari" vai "Ferrari 488 GTB". Neskatoties uz to, ka vairums nobalsoja par 963 zirgspēku jaudīgo "LaFerrari", Klārksons beigu beigās tomēr izvēlējies otro "Ferrari" modeli – 670 ZS jaudīgo "488 GTB".
Tomēr šis brauciens nebija vien nostaļģiska vizināšanās, bet arī akcija ar cēlu mērķi – finanšu līdzekļu vākšana labdarībai. Ar šo akciju Klākrsonam izdevies piesaistīt 100 tūkstošus sterliņu mārciņas (143 444 eiro), kas tiks novirzīti "The Roundhouse in Camdon" fondam, kas palīdz 11 līdz 25 gadus veciem jauniešiem realizēt viņu sapņus mākslā.
Saskaņā ar "Ferrari" sniegto paziņojumu, šos 100 tūkstošus mārciņu ziedojuši divi kungi – katrs par 50 tūkstošiem –, iegūstot ekskluzīvu iespēju šo vēsturisko notikumu "TopGear" trasē aizvadīt kopā ar pašu Klārksonu.
Jau vēstīts, ka 25. martā BBC paziņoja par līguma nepagarināšanu ar Klārksonu. Savā paziņojumā raidsabiedrībās ģenerāldirektors Tonijs Hols norādīja, ka "lēmums netika pieņemts viegli" un apzinās, ka sabiedrībā tas tiks uzņemts ar "dalītu viedokli". Tomēr Klārksons esot "pārkāpis līniju" un BBC "nevarot piedot to, kas notika".
Klārksons no "TopGear" radījuma vadītāja amata tika atstādināts 10. martā uz izmeklēšanas laiku saistībā ar uzbrukumu producentam par laicīgi nenoorganizētām vakariņām pēc nogurdinošas darbadienas.
Pārējie divi "TopGear" vadītāji – Ričards Hamonds un Džeims Mejs – paziņoja, ka bez Klārksona raidījumu nevadīs, kaut arī tādu variantu uz izmeklēšanas laiku sākotnēji piedāvājis BBC.