Jaunais automobiļu raidījums, kuru vadīs līdzšinējā "TopGear" ("Gāzi grīdā!") komanda – Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs – kompānijai "Amazon" izmaksās 250 miljonus ASV dolāru (228 miljoni eiro). Kontrakts ar šiem vadītājiem noslēgts uz trim gadiem, kuru laikā tiks uzfilmētas 36 raidījuma sērijas, vēsta izdevums "The Financial Times" ar atsauci uz darījumam pietuvinātu avotu.
Pēc izdevuma informācijas, šis ir viens no visvērienīgākajiem līgumiem, kādu jebkad noslēdzis tiešsaistes video serviss. Piemēram, seriāla "House of Cards" divu sezonu filmēšana "Netflix" izmaksājusi 100 miljonus dolāru (91 miljonu eiro).
Ar jaunā automobiļu raidījuma palīdzību "Amazon" plāno piesaistīt jaunus klientus, kas tiešsaistes video servisam ļaus cīnīties par tirgus daļu ar "Netflix", kam Lielbritānijā ir četrkārt vairāk abonentu. Pēc analītiķu aplēsēm, pašlaik aptuveni četri procenti britu ir abonējuši "Amazon" servisu, bet 16% – "Netflix".