Jaunais Džeremija Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja automobiļu raidījums, kas būs pieejams "Amazon Prime" tiešsaistes servisā, ieguvis "Gear Knobs" (pārnesumkārbas vadības sviras uzgaļi – tulk.) nosaukumu, vēsta ārvalstu mediji.

"Gear Knobs" prečuzīmi 12. jūnijā reģistrējis advokātu kantoris "Olswang", kā klients ir Klārksons. Reģistrācija notikusi divas nedēļas pirms tam, kad "TopGear" ("Gāzi grīdā!") vadītāji parakstīja vienošanos ar "Amazon" par jauna raidījuma veidošanu.

Saskaņā ar vienošanos, kas noslēgta uz trim gadiem, pavisam tiks uzfilmētas 36 raidījuma sērijas, kuru kopējais budžets ir 160 miljoni sterliņu mārciņas (219 miljoni eiro). Jaunais šovs ēterā nonāks 2016. gadā un būs pieejams "Amazon Instant Video" servisā, kā abonēšana Eiropā maksā 49 eiro gadā.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!