Piecas profesionālu auto žurnālistu komandas 20. oktobra rītā devās ceļā ar jaunajiem "Peugeot 208", lai, pārbaudot savas prasmes un "Peugeot" visjaunāko tehnoloģiju, censtos sasniegt mazāko degvielas patēriņu. Braucēji noteikto maršrutu veica ļoti ekonomiski, iepazīstoties ar skaistām savas dzimtenes vietām.
Pārbaudījums tika veikts ar jauniem "Peugeot 208" modeļiem ar ekonomisko 100 zirgspēku 1,6 litru "BlueHDi" dīzeļdzinēju un manuālo pārnesumkārbu. Uzstādītais mērķis bija veikt ceļu vismaz ar rūpnīcas norādīto vidējo degvielas patēriņu 3,4 l/100 km.
Sacensībās piedalījās arī divas komandas ar "Peugeot 208" 1,2 litru "PureTech" 82 ZS benzīna dzinēju, kā rūpnīcas solītais vidējais degvielas patēriņš ir 4,5 l/100km. Šiem spēkratiem motors sajūgts ar piecpakāpju manuālo pārnesumkārbu.
Pirmo vietu automobiļu ar dīzeļdzinēju vidū ar izcilu rezultātu ieguva Ingara Teņa un Roberta Jansona komanda, vidējais degvielas patēriņš bija tikai 2,7 l / 00km.
Otro vietu ieņēma Arnis Martinelli un Aldis Bite, viņu rezultāts bija 3,0 l / 100km. Kā trešie bija Aldis Zelmenis un Normunds Avotiņš, kas arī ieguva lielisku rezultātu – 3,1 l / 100km.
No automobiļiem ar benzīna dzinēju vislabāko rezultātu ieguva Guntara Pulsa un Raimonda Zandovska komanda ar vidējo degvielas patēriņu 4,2 l / 100 km. Otro rezultātu šajā kategorijā izcīnīja Iveta Kaminska un Boriss Sebjakins; vidējais degvielas patēriņš 4,3 l / 100 km.
Tādējādi visas komandas uzrādīja rezultātu, kas bija labāks par rūpnīcas vidējo solīto.
Visi dalībnieki nobrauca gandrīz 550 km maršrutā Rīga - Jelgava - Saldus - Liepāja - Ventspils - Rīga. Taču pilnās degvielas tvertnes būtu pieticis arī daudz garākam maršrutam. Vidējais dalībnieku ātrums bija aptuveni 60 km/h, ņemot vērā daudzos apstāšanās punktus un šķērsotās apdzīvotās vietas, šis rezultāts ir iespaidīgs.
Ekonomiskas braukšanas sacensības "Peugeot EcoCup" ir tradicionālas sacensības par zemāko degvielas patēriņu, ko "Peugeot Baltic" ir organizējis jau vairākas reizes. Turklāt ir būtiski atzīmēt, ka katru reizi ir sasniegts degvielas patēriņa rādītājs, kas ir mazāks par rūpnīcas solīto.