Kompānija norāda, ka "Genesis" zīmols līdz 2020. gadam tirgū laidīs četrus jaunus modeļus, tostarp ietilpīgu sedanu, kuru paredzēts prezentēt jau nākamajā mēnesī.
Zīmols nosaukumu ieguvis no "Hyundai" tirgū jau piedāvātā modeļa "Genesis".
Autoražotājs pēdējos gados uzlabojis luksusa segmenta automašīnu piedāvājumu, ietverot "Genesis" un "Equus" modeļus, tādējādi cenšoties atbrīvoties no tēla kā lētāka alternatīva tādiem lielākiem konkurentiem kā "Toyota".
"Luksusa klases automašīnas veido vien 10% no globālā tirgus, taču šis sektors vada nozari tehnoloģiju un dizaina ziņā," norāda "Hyundai".
Uzņēmums vēsta, ka uz zīmola jaunajiem automobiļiem netiks izvietots "Hyundai" uzraksts, bet gan vienkārši "Genesis" logo - līdzīgi kā "Toyota" luksusa segmenta zīmolam "Lexus".