Rīgā un Ādažu apkārtnē notika "Latvijas Gada auto 2016" konkursa lielais testa braucieni. 25 žūrijas biedri trīs dienās ar 34 automobiļiem veica vairāk nekā 10 000 kilometrus. Kurš šogad iegūs prestižo "Latvijas Gada auto 2016" titulu? Šobrīd sīvākā cīņa notiek starp mazajiem un apvidus automobiļiem.

Testa braucieniem apstākļi bija ideāli. Visi automobiļi un žūrijas bāzes vieta atradās Ādažos, viesnīcā "Port Hotel". Ceļi – maģistrāles A1 Eiropas līmeņa asfalts, vietējās nozīmes trases Pabaži – Sēja – Murjāņi ielāpu ielāpi, Ropažu apkārtnes grants (klasiski rallija ātrumposmi), poligona smiltāji un tanku trases. Laika apstākļi – saule, lietus un krēsla. Kompetenti diskusiju partneri vakaros. Un tātad! Kurš labākais?

Līdz uzvarētāja paziņošanai vēl gandrīz divas nedēļas laika – šonedēļ tiek atlasīts fināla septītnieks. Tomēr jau iepriekš vērts atgādināt, ka galvenā balsojuma un papildnomināciju uzvarētāji nesaņem titulu "labākais", jo ir pārāk dažādas balsotāju (tāpat kā lietotāju) gaumes, vajadzības un iespējas. Lai cik objektīvi censtos būt vērtētāji, viedokļi ir ļoti atšķirīgi. Tomēr, kas spriedumos kopīgs? Lielāko vietu skaitu fināla septītniekā varētu ieņemt mazie (A un B segments pēc Auto Asociācijas klasifikatora) un apvidus automobiļi Tādi dalībnieku sarakstā ir vairāk nekā puse, un visi ļoti labi. Kuru un kāpēc izcelt priekšplānā?

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!