Kompānija "Volkswagen" (VW) pakāpeniski atteiksies no reklāmas saukļa "Das Auto" (automobilis – tulk.), ko tā ieviesa 2007. gadā. Turklāt autoražotāja logotips videosižetos un citās reklāmās būs tikai ar markas nosaukumu, bet bez reklāmas saukļa, vēsta vācu izdevums "Horizont".
"Horizont" žurnālisti pamanījuši, ka VW jaunākajā reklāmā "StarClass", kas veltīta 2016. gada Eiropas futbola čempionātam, saukļa "Das Auto" vairs nav. Informāciju par atteikšanos no šī reklāmas saukļa vācu izdevumam apstiprinājis VW preses dienests. Turklāt autoražotājs uzsvēris, ka atteikšanās no "Das Auto" saukļa notiks pakāpeniski. To pašu aģentūrai "Reuters" apstiprinājis arī cits avots autoražotājā.
Tāpat "Reuters" tapis zināms, ka šis jautājums ticis apspriests autoražotāja augstāko pārvaldnieku sanāksmē Drēzdenē, kas norisinājās aizvadītās nedēļas ceturtdienā, 17. decembrī. Šajā sanāksmē klāt pabijušais VW darbinieks aģentūrai "Reuters" atklāja, ka galvenais iniciators šim lēmumam bijis VW padomes priekšsēdētājs Herberts Diss un koncerna vieglo automobiļu nodaļas vadītājs. Dīss uzskata, ka nu jau vecais reklāmas sauklis vairs neatbilst pašreizējam kompānijas tēlam kopš "dīzeļdzinēju izmešu skandāla".
Atgādinām, ka septembrī ASV Vides aizsardzības aģentūra (EPA) apsūdzēja VW datu falsifikācijā par divlitru dīzeļdzinēju kaitīgo izmešu reālo daudzumu. Automobiļa elektroniskajā vadības sistēmā tika izmantots speciāls algoritms, kas spēja noteikt, ka konkrētajā brīdī spēkratam uz stenda tiek mērītas dzinēja atgāzes un pārslēgt dzinēja vadību "ekoloģiskajā" režīmā.
Tagad VW būs spiests uz servisu atsaukt aptuveni 11 miljonus automobiļu, no kuriem 8,5 miljoni ir Eiropā. Klientiem bez maksas tiks pārprogrammēts dzinēja elektroniskais vadības bloks, nodrošinot izplūdes gāzu kaitīgo izmešu daudzumu atbilstoši standartiem un tajā pašā laikā nezaudējot spēkratam ražotāja solītos dinamiskos un ekonomiskos raksturlielumus.