Hoonicorn RTR
Foto: Publicitātes foto

Trīskārtējais F-1 čempions Lūiss Hamiltons bijis viens no pretendentiem uz unikālo 1965. gada "Ford Mustang" spēkratu, kas ir pārbūvēts un joprojām pieder rallija un veiklības braukšanas meistaram Kenam Blokam.

Hamiltonam ir neviens vien superauto, ieskaitot "McLaren P1" un "Pagani Zonda", tomēr viņš vēlējies savu garāžu papildināt arī ar 845 zirgspēku jaudīgo "Mustang Hoonicorn RTR". Šis ir speciāli pēc Kena Bloka pasūtinājuma pārbūvēts spēkrats, kas debitēja vienā no "Gymkhana" sērijas videoklipiem.

Tomēr Kens Bloks nebija vēl gatavs šķirties no sava lolojuma, tāpēc nosauca tik augstu cenu, ka Hamiltons vairs neatzvanīja. "Jā, Hamiltons vēlējās no manis iegādāties "Mustang"," vācu izdevumam "Auto Motor und Sport" apstiprināja Bloks. "Tomēr kā viņš izdzirdēja cenu, uzreiz zaudēja interesi."

Bloks šādu lēmumu pamatoja ar argumentu, ka viņš neplāno kādu no saviem sacīkšu automobiļiem iemainīt pret modernu superauto. "Kāpēc gan man būtu jāiztērē simtiem tūkstošu dolāru, lai iegādātos auto, kas ir lēnāks par manu rallija bolīdu?" viņš uzdod retorisku jautājumu.

Par "Hoonicorn RTR" nodēvētais sacīkšu auto ieturēts 1965. gada "Ford Mustang" stilā. Kenam Blokam to izstrādājuši uzņēmumi "RTR", kas specializējas dizaina un oglekļa sķiedras materiālos, un "ASD Motorsports", kas ir speciālisti balstiekārtas, cauruļu rāmja un montāžas jautājumos. "Hoonicorn RTR" izgatavošanas process ilga divus gadus.

"Hoonicorn RTR" aprīkots ar 6,7 litru V8 motoru, kas attīsta 850 zirgspēku jaudu un 975 ņūtonmetru griezes momentu. Dzinēju sagatavojis sacīkšu motoros specializētais uzņēmums "Roush-Yates". Tāpat šim spēkratam ir sešpakāpju "Sadev" transmisija, hidrauliskā stāvbremze, 18 collu riteņu diski un "Pirelli" riepas pēc Keno Bloka individuāla pasūtinājuma.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!