"Volkswagen" (VW) zīmols gada sākumā ir pārstrukturizējis savu transportlīdzekļu izstrādes organizāciju. Tādējādi tiks stiprināta funkcionālā sadarbība: no jebkura modeļa koncepcijas līdz tā dzīves cikla beigām.
Beidzot ir panākta skaidrība, ka atbildība par tehnoloģiju, kvalitāti, izmaksām, iekļaušanos termiņos un rentabilitāti ir vienota. Līdz šim atbildība tika sadalīta dažādās nodaļās un diferencēta arī pēc atsevišķām modeļu grupām.
Jaunā organizācija sadala kompetences četrās grupās, kurās ietvertas vairākas modeļu sērijas:
1. Mazā klase. Mazākā transportlīdzekļu grupa, kurā ietilpst "up!" un "Polo", aptver sedanus, kā arī mazos apvidus automobiļus nākotnē, un to vada Klauss-Gerhards Volperts (59), kurš kopš 2010. gada ir bijis galvenais VW zīmola projektu vadītājs.
2. Kompaktā klase. Šī grupa, kas pazīstama arī kā "Golf" klases grupa, aptver hečbekus, sedanus, universāļus un apvidus automobiļus. Tās vadību ir uzņēmies Karlheincs Hells (52), kurš kopš 2014. gada strādājis par koncerna elektrības un elektronikas iepirkumu vadītāju.
3. Vidējā un pilnizmēra klase. Šajā klasē ietilpst virkne modeļu no "Passat" līdz pat "Sharan", kā arī nākotnes vidējā izmēra apvidus automobiļu klase līdz pat "Touareg". To vada Dr. Elmārs-Mariuss Ličarcs (45), kurš kopš 2010. gada ir bijis VW zīmola produktu kontroles vadītājs.
4. Elektroautomobiļi. Elektroautomobiļi "e-up!" un "e-Golf" veidolā jau ir daļa no zīmola. Tiem sekos e-automobiļi ar lielāku nobraucamo attālumu. Viens piemērs ir 2016. gada Starptautiskajā Plaša patēriņa elektronikas (CES) preču izstādē prezentētais "Budd-e" prototips. Elektroautomobiļu grupu vada Kristiāns Zengers (41), kurš pārnācis uz VW no "Continental", kur vadīja automobiļu sistēmu un tehnoloģiju nodaļu.
Jaunizveidotā Stratēģijas un produktu nodaļa būs arī spēcīgs partneris, atbalstot par katru sēriju atbildīgo vadītāju. Veicamajos pienākumos ietilps dzīves cikla definēšana un lielu ar izstrādājumiem saistītu pasākumu organizēšana.