Vairums vadošie sportisko automobiļu ražotāji, piemēram, "Ferrari", "Lamborghini" un "Mercedes-AMG", jau sen nepiedāvā manuālo pārnesumkārbu saviem modeļiem, jo pēc tās arī praktiski vairs nav pieprasījuma. Tomēr "Porsche" nolēmis saviem klientiem arī nākotnē turpināt piedāvāt manuālo transmisiju.
Pašlaik tikai 10 līdz 15 procentu no visiem pasaulē pārdotajiem "Porsche 911" spēkratiem ir aprīkoti ar manuālo pārnesumkārbu. Pārējos gadījumos klienti izvēlas divsajūgu sekvenciālo pārnesumkārbu PDK, kas spēkratam nodrošina arī labākus dinamiskos raksturlielumus.
Neskatoties uz tik krasu pārnesumkārbu realizācijas atšķirīgo īpatsvaru, "Porsche" inženiertehniskais vadītājs Erhards Mossle, kurš atbild par "911 Turbo", "911 Carrera 4" un "911 Targa" modifikāciju izstrādi, apstiprinājis izdevumam "Car and Driver", ka "Porsche" no manuālajām pārnesumkārbām tik drīz neatteiksies.
"Tas ir unikāls arguments par labu izvēlēties "Porsche 911". Domāju, ka mēs par to uzņēmumā cīnīsimies, cik ilgi vien varēsim. Pat ja tie ir tikai 10 procenti no tirgus, manuālās pārnesumkārbas pieejamība ir ļoti svarīga dažiem klientiem un dažiem tirgiem, piemēram, ASV," izdevumam atzīst Mossle.
Lai arī "Porsche" līdz šim jau vairākās modifikācijās ir atteicies no manuālās pārnesumkārbas, piemēram, "911" modeļa "GT" versijās, tomēr atzīst, ka, neskatoties uz mazliet sliktāku dinamiku, manuālā pārnesumkārba autovadītājam var sagādāt lielāku braukšanas prieku.
"Pēdējo divu gadu laikā ar "Cayman GT4" un "Boxster Spyder" esam noskaidrojuši, ka "Porsche" gadījumā runa nav tikai par sacīkšu apļu laikiem, bet arī emocijām un braukšanas prieku. Pat ja automobilis nav visātrākais, ir patiess prieks braukt ar manuālo pārnesumkārbu. Protams, sekvenciālā PDK ir ātrdarbīgāka, bet joprojām samērā daudzi klienti vēlas transmisijas pārnesumus pārslēgt paši. Tādējādi es domāju, ka manuālā pārnesumkārba būs pieejama arī nākamās paaudzes "Porsche 911" modelim," rezumē "Porsche" inženieris.