"Markas pirmais apvidnieks" sacensībā metušies daudzi autoražotāji, kuru piedāvājumā kas tāds vēl nesen nebija pat iedomājamas – "Bentley", "Maserati", "Lamborghini" u.c. Tad jau loģiski tādu būtu gaidīt arī no "Ferrari", tomēr šīs itāliešu markas īpašnieka vadītājs skaidri un gaiši norādījis, ka "tikai pār manu līķi", vēsta aģentūra "Bloomberg".
"Tad jums mani vispirms būs jānošauj," tā uz "Bloomberg" jautājumu, vai "Ferrari" markai arī būs savs apvidus automobilis, lai palielinātu realizācijas noietu, atbildējis "Fiat Chrysler Automobiles" (FCA) koncerna vadītājs Sergio Markione.
Tā nav pirmā reize, kad FCA vadītājs noraida baumas par "Ferrari" iespējamo apvidus automobili. Jau 2014. gada rudenī Parīzes autoizstādē Markione preses konferencē noraidīja šāda modeļa iespējamību. Turklāt ne tikai apvidus auto, bet jebkāda četrdurvju automobiļa iespējamību ar "Ferrari" emblēmu uz tā.
2015. gadā "Ferrari" realizācijas noiets sasniedza 7664 vienības, bet šim gadam FCA izvirzījis prognozi ar trīs procentu pieaugumu – 7900 vienību. Savukārt līdz 2019. gadam ar "Ferrari" marku plānots pārdot vairāk nekā deviņtūkstoš eksemplāru.
Šogad "Ferrari" markas piedāvājumā ir modeļi "F12 Berlinetta", "FF", "488 GTB", "488 Spider" un "California T".