Piektdien un sestdien, 12. un 13. februārī, "Jaguar" oficiālajā dīlercentrā "Inchcape BM Auto", Rīgā, varēja klātienē aplūkot šīs markas pirmo sērijveida apvidus automobili "F-Pace". Šī interesentiem bija ekskluzīva iespēja, jo tirdzniecības eksemplāri Latvijā nonāks ātrākais maija beigās vai pat jūnija sākumā.
"Jaguar F-Pace" starptautiskā līmeņa prezentācija notika aizvadītā gada septembrī Frankfurtes autoizstādē. Lai arī medijus sajūsmināja automobiļa dizains un tehnoloģiskie risinājumi, neviennozīmīgi viedokļi bija par interjera materiālu kvalitāti.
Uz Rīgu atvestais pirmsražošanas prototips salīdzinājumā ar Frankfurtes eksponātu ir jau uzlabotā versija, sarunā ar portālu "Delfi" atklāja markas importētājs Latvijā. Uz Rīgu atvestajā spēkratā apdares materiāli, cik nu uz tausti varēja novērtēt, nav ne ar ko sliktāki par, piemēram, "Range Rover Evoque" vai "Land Rover Discovery Sport". Ja nu kur uzreiz var sajust atšķirību no "BMW X3" un "Audi Q5", kas būs vieni no tā konkurentiem, ir priekšējā paneļa plastmasa, kas "Jaguar" ir nedaudz cietāka, īpaši "nadziņš" virs mērinstrumentu paneļa. Bet viss pārējais ir šī segmenta līmenī.
Būtiski, ka "Jaguar F-Pace" ieguvis viscaur digitālu mērinstrumentu paneli un arī modernu multimediju sistēmu. Līdz šim tā bijusi "Jaguar" vājā puse – ekrāni ar samērā zemu izšķirtspēju, kā arī arhaisku un lēnu saskarni (interfeisu). Gan digitālais mērinstrumentu panelis, gan multimediju sistēma, kas ir līdzīga kā "Land Rover Discovery Sport", ir atbilstoša mūsdienu "premium" standartiem, novēroja portāls "Delfi".
Interesanti, ka pēc automobiļa apskates piektdien viens no potenciālajiem klientiem arī veica pasūtinājumu, atklāja autosalona pārstāvis. "Jaguar F-Pace" cena Latvijā ir no 45 900 eiro (ieskaitot PVN). Bāzes versijā tas ir parīkots ar 180 ZS jaudīgu divlitru dīzeļdzinēju, sešpakāpju manuālo pārnesumkārbu un aizmugurējo riteņu piedziņu. Par pilnpiedziņu bāzes versijai būs jāpiemaksā nepilni trīs tūkstoši eiro.