Autoražotāja BMW sporta nodaļa "M GmbH" plāno arī turpmāk savos sportiskajos modeļos izmantot klasisko piedziņu un sešcilindru dzinēju, atsakoties tuvākajā nākotnē ieviest augstas veiktspējas četrcilindru motoru, kā to jau pāris gadus dara tiešie konkurenti.
Izdevuma "Motoring" intervijā saistībā ar "BMW M2" prezentāciju autoražotāja produktu galvenais pārvaldnieks Karstens Prīss uzsvēra, ka tieši aizmugurējā riteņu piedziņa un sešcilindru motors ir tas, kas "M" modeļiem piesaista klientus.
Jautāts par četrcilindru iespējamību "M" modeļos, Pīrss atbildēja: "Ceru, ka nē, jo seši cilindri ir daļa no mūsu DNS. Ne tikai jauda, bet arī tam raksturīgā skaņa. Ja pavērojat sportiskos "M " modeļus, kurus esam ieviesuši aizvadīto trīs vai četru gadu laikā, tiem visiem ir aizmugurējo riteņu piedziņa un sešcilindru dzinējs. Tie ir spēkrati, kas BMW markai piesaista jaunus klientus, un tas ir ļoti svarīgi."
Jaunākais no piemēriem šim argumentam ir "BMW M2", kas izmanto klasisko recepti, kamēr "Mercedes-AMG A45" un "Audi RS3" izmanto visu riteņu piedziņu un četrcilindru motoru. Interesanti, ka nesen arī "Porsche" paziņoja par "Boxster" rodsteru ar četrcilindru dzinēju.
Atgādinām, ka pirms vairāk nekā diviem gadiem "M GmbH" vadītājs Frīdrihs Ničke atklāja, ka nākamās paaudzes "BMW M5" un "M6" būs arī pilnpiedziņas versijā, jo, piemēram, 70 līdz 80 procenti "Mercedes-Benz E63 AMG" ASV tirgū tiek realizēti tieši pilnpiedziņas modifikācijā.