Autoražotāja BMW sporta nodaļa "M GmbH" plāno arī turpmāk savos sportiskajos modeļos izmantot klasisko piedziņu un sešcilindru dzinēju, atsakoties tuvākajā nākotnē ieviest augstas veiktspējas četrcilindru motoru, kā to jau pāris gadus dara tiešie konkurenti.
Izdevuma "Motoring" intervijā saistībā ar "BMW M2" prezentāciju autoražotāja produktu galvenais pārvaldnieks Karstens Prīss uzsvēra, ka tieši aizmugurējā riteņu piedziņa un sešcilindru motors ir tas, kas "M" modeļiem piesaista klientus.
Jautāts par četrcilindru iespējamību "M" modeļos, Pīrss atbildēja: "Ceru, ka nē, jo seši cilindri ir daļa no mūsu DNS. Ne tikai jauda, bet arī tam raksturīgā skaņa. Ja pavērojat sportiskos "M " modeļus, kurus esam ieviesuši aizvadīto trīs vai četru gadu laikā, tiem visiem ir aizmugurējo riteņu piedziņa un sešcilindru dzinējs. Tie ir spēkrati, kas BMW markai piesaista jaunus klientus, un tas ir ļoti svarīgi."