Kompānija "Aston Martin" turpinās savus superauto komplektēt ar manuālo pārnesumkārbu "cik ilgi vien tas būs iespējams", intervijā izdevumam "Car and Driver" solījis britu markas vadītājs Endijs Palmers.
"Vēlos, lai mēs kļūtu par pasaulē pēdējo autoražotāju, kas izgatavo sportiskos automobiļus ar manuālo pārnesumkārbu," uzsvēris Palmers.
Tāpat "Aston Martin" vadītājs intervijā atzinis, ka viņš nav divsajūga robotizēto transmisiju cienītājs, jo tās ir smagas un sarežģītas konstrukcijas. Pēc viņa domām, "robotam nav nekā tāda, ko nespētu labi noregulēta automātiskā pārnesumkārba".
Ne tikai automātiskā, bet arī manuālā pārnesumkārba būšot pieejama arī nākamās paaudzes "Vantage" superauto, kas debitēs šogad. Automobilis būs komplektēts ar jaunu V8 dzinēju, kas aizgūts no "Mercedes-AMG". Tomēr Palmers uzsver, ka "Aston Martin" vēlas pats izstrādāt elektroniku šim automobilim, nevis aizgūt to no vāciešiem.
"Aston Martin" kompānijas vadītājs atklāja, ka britu sportisko auto ražotājs plāno prezentēt septiņus jaunus modeļus tuvāko septiņu gadu laikā. Jaunākais no tiem ir "DB11" modelis, kas aizstās līdzšinējo "DB9". Drīzumā gaidāmi arī jaunās paaudzes "Vantage" un "Vanquish", kā arī elektriskais apvidus auto "DBX", kas ražošanā nonāks ap 2020. gadu.
Vēl "Aston Martin" gatavo jaunu hiperauto, kas tiks radīts sadarbībā ar "Red Bull".