"Netflix" noslēdzis vienošanos ar britu raidsabiedrību BBC par jaunā "TopGear" ("Gāzi grīdā!") raidījuma pieejamību arī šajā tiešsaistes videoservisā.
"Netflix" piedāvās jauno "TopGear" raidījumu visos pasaules reģionos, tomēr pagaidām oficiāli neatklāj konkrētas valstis (piemēram, vai tostarp ir arī Latvija).
Tāpat netiek atklāts, kad jaunās "TopGear" sērijas būs pieejamas "Netflix". Zināms, ka BBC tālrādē jaunā sezona sāksies 8. maijā.
Acīmredzami šāda BBC un "Netflix" vienošanās panākta, lai efektīvāk konkurētu ar "TopGear" bijušo vadītāju – Džeremija Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja – topošo jauno automobiļu raidījumu, kas būs pieejams konkurējošajā "Amazon Prime" servisā.
Pirms līguma noslēgšanas ar "Amazon Prime" līdzšinējiem "TopGear" vadītājiem bijušas pārrunas arī ar "Netflix", bet šim tiešsaistes videoservisam britu piedāvājums bijis par dārgu.
Pēc provizoriskas informācijas, "Amazon Prime" triju gadu līgums ar pasaulē pazīstamajiem autožurnālistiem izmaksājis 250 miljonus ASV dolāru. Trijotnes jaunais raidījums, kuram vēl nav pat izdomāts nosaukums, skatītāju vērtējumam tiks nodots rudenī.