Svētdien, 29. maijā, tālrādes ekrānos debitēja britu raidsabiedrības BBC automobiļu raidījuma "TopGear" ("Gāzi grīdā!") jaunā sezona, kuru atšķirībā no iepriekšējiem vada citas ētera personības. Lai arī raidījuma reitingi bija samērā labi, auditorija sociālajos tīklos izteica neapmierinātību ar jauno formātu.
BBC paziņojis, ka jauno "TopGear" raidījumu tiešraidē noskatījās 4,4 miljoni cilvēku. Iepriekš Evanss apgalvoja, ka būšot vīlies, ja raidījums piesaistīs mazāk nekā piecus miljonus skatītāju. Neskatoties uz to, "TopGear" tāpat bija visskatītākā pārraide tovakar, piesaistot 22,8% tālrādes auditorijas. Atgādinām, ka pēdējo "TopGear" raidījumu ar iepriekšējo vadītāju trio pērnā gada jūnijā noskatījās 5,3 miljoni cilvēku. Savukārt "TopGear" iepriekšējā sezona 2015. gadā sākās ar vēl vājākiem rezultātiem.
Otra skatītākā britu TV pārraide svētdienas vakarā bija ITV kanāla "British Soap Awards", kas piesaistīja 3,9 miljonus skatītāju. Tomēr "TopGear" raidījuma pēdējās minūtēs auditorija sasniedza 4,7 miljonus cilvēku. Savukārt cik cilvēku šo raidījumu noskatījās ierakstā vai kādā tiešsaistes servisā, būs zināms ne ātrāk kā pēc nedēļas.
"TopGear" producentiem tas bija grūts uzdevums, radīt jaunu raidījumu ar šo nosaukumu, bet bez pasaulē iemīlētā Džeremija Klārksona, Ričarda Hamonda un Džeimsa Meja. Sociālās tīklos cilvēkiem īpaši nepatika jaunais vadītājs Kriss Evanss un viņa pastāvīgā kliegšana.