Autobūves un rūpniecības uzņēmumi tuvāko piecu gadu laikā plāno ieguldīt līdz 220 miljardiem eiro, lai izveidotu darba vidi, kas ļauj strādāt ciešā sadarbībā ar mākslīgo intelektu. Tomēr stratēģiski ieguldījumi mākslīgajā intelektā uzņēmumiem joprojām ir būtisks izaicinājums, liecina "Accenture" jaunākais pētījums.

Pētījums "Machine dreams: Making the Most of the Connected Industrial Workforce" balstās uz 500 intervijām ar uzņēmumu vadītājiem Eiropā, Āzijā un ASV. Pētījums atklāj, ka uzņēmumu darbā arvien vairāk tiek integrēts mākslīgais intelekts, veidojot vienotu industriālo darbaspēku – noteiktu darba organizāciju, kurā cilvēku darbu atvieglo un atbalsta mākslīgais intelekts. Apvienojot mobilās un drošības tehnoloģijas ar analītiku, uzlabojas darbinieku veikums un efektivitāte.

Pētījumā atklāts, ka pašlaik lielākā daļa mašīnbūves un industriālā aprīkojuma uzņēmumu savā biznesa stratēģijā ir iekļāvuši vienota industriāla darbaspēka izveidošanu, tā apgalvoja 94% no aptaujātajiem. Uzņēmēji atklāj, ka mākslīgā intelekta integrēšanai ikdienas procesos tuvāko piecu gadu laikā plāno ieguldīt aptuveni ceturto daļu pētniecības un attīstības izdevumu. Mašīnbūves uzņēmumi plāno investēt ap 180 miljardiem eiro, kamēr ražotāji – ap 40 miljardiem eiro.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!