Pagājušajā nedēļas nogalē aizvadīts konkursa "Latvijas Gada auto" pirmais testa brauciens. Pretendenti loks ir gana kolorīts – no "Ford Mustang" līdz "BMW X1".
Pirmo konkursam pieteikto astoņu pretendentu 400 kilometru brauciens – no Rīgas līdz viesu namam "Rakari" un atpakaļ – uzskatāms tikai par diskusiju aizsākumu. Pieteikšanās konkursam turpināsies līdz pat 2. novembrim, un tikai tad žūrija balsos. Bet pirmie iespaidi žūrijas biedriem mazliet nenopietnai "sprēgāšana" ir.
Eiropas Gada auto konkursa uzvarētājs "Opel Astra" pērn uz "Latvijas Gada auto 2016" sacensību nepaspēja, tomēr šogad ir klāt. Piedevām divās versijās – hečbeka un universāļa. Savu ieskatu par versijām sniedz arī Jānis Mežulis, arhitekts (žūrijā jau gandrīz 18 gadus): "Auto spiegam. Nepamanāms, bez izteiktiem trūkumiem, bet arī bez spilgta pārākuma." Un Oskars Irbītis, sertificēts valsts tiesu eksperts, RTU lektors: "Šis ir Eiropas "top" auto? Neinteresants." Viedokļi dalās, bet atradās arī aizstāvji, piemēram, Ivars Caune, vairākkārtējs čempions rallijā: ""Astra" un "Astra Sports Tourer" abi benzīnieki, praktiski vienādi auto. Bet "Tourer" – nedaudz lielāka un aprīkota ar automātisko ātrumkārbu – šķita pat nedaudz ņiprāka un patīkamāka. Brauciena laikā saņēmu tieši to, ko biju gaidījis – man patika."