Britu automobiļu raidījuma "TopGear" ("Gāzi grīdā!") jaunā sezona turpina reitingu lejupslīdi – trešais raidījums zaudējis vēl pusmiljonu cilvēku auditoriju, spējot piesaistīt vien 2,37 miljonu auditoriju. Iepriekšējo raidījumu tiešraidē noskatījās 2,81 miljons cilvēku, bet pirmo – 4,3 miljoni.
Tādējādi tas ir viszemākais "TopGear" reitings kopš 2003. gada, kad vienu raidījumu tālrādē noskatījās 2,4 miljoni cilvēku. Tiek pieļauts, ka tik zems reitings saistīts arī ar to, ka tobrīd zilajos ekrānos tika pārraidīta arī "EURO 2016" futbola spēle starp Ukrainu un Vāciju, kas Lielbritānijā piesaistīja 6,3 miljonu cilvēku auditoriju.
Raidījuma jaunais vadītājs Kriss Evanss savai aizstāvībai mēneša sākumā norādīja, ka zemie reitingi skaidrojami ar to, kā mūsdienās vispār cilvēki skatās televīziju – daudzi izvēlas raidījumus noskatīties sev vēlamā laikā ierakstā vai arī kādā tiešsaistes servisā ("TopGear" redzams "Netflix" servisā visā pasaulē).