Džeremijs Klārksons savā "Twitter" profilā publicējis jaunā automobiļu raidījuma "The Grand Tour" logotipu. Ēterā raidījumus, kuru viņš vadīs kopā ar Ričardu Hamondu un Džeimsu Meju, tiešsaistes servisā "Amazon Prime" nonāks rudenī. Precīzs datums pagaidām nav zināms, bet pirmā filmēšana ar klātesošo auditoriju notiks 17. jūlijā Johannesburgā, Dienvidāfrikā.
Ņemot vērā, ka klātienē pirmā raidījuma sēriju varēs vērot tikai 250 cilvēku, ieejas kartes "The Grand Tour" raidījuma filmēšanas laukumā tiks izlozētas speciālā konkursā. Gaidāms, ka tamlīdzīgi konkursi notiks pirms katras nākamās raidījuma sērijas dažādās pasaules malās.
Bijušie "TopGear" ("Gāzi grīdā!") vadītāji līgumu ar "Amazon Prime" noslēdza 2015. gadā uz trim gadiem. Ar 250 miljonu ASV dolāru budžetu viņi sagatavos 36 raidījuma sērijas. No šīs naudas Klārksons katru gadu saņems 10 miljonus sterliņu mārciņu (12,17 miljonus eiro), kamēr viņa ētera biedri – katrs par 7,2 miljoniem mārciņu (8,52 miljoni eiro) gadā.