Kā uzskata raidījuma vadītājs Timrots, tad šāds jaunievedums nav mazinājis kreisā pagrieziena saistītos riskus – iespēju, ka nepamanīsi pretīmbraucošo auto vai arī tevi nepamanīs kāds aizmugurē braucošais. Būtībā vienīgais ieguvums – mazinās sastrēgums uz Lubānas ielas un autovadītāju stresa līmenis.
Pēc "Zebra" veidotāju domām, daudz prātīgāk šeit būtu kreiso pagriezienu aizliegt pavisam. Jau šobrīd bez citkārt ilgās gaidīšanas pie luksofora uz Saharova ielu var nokļūt, no Dienvidu tilta nobraucot agrāk un tad, dodoties pa Dārzciema vai Krustpils ielu, nonākt Saharova ielā.
Lai arī pirmie divi pagriezieni pa kreisi uz Lubānas ielas ir kaut cik uzlaboti, tāpat tālāk Lubānas ielā viss ir pa vecam – vienkārši horizontālā ceļa apzīmējuma pārrāvums un autovadītājs var nogriezties pa kreisi, šķērsojot divas joslas intensīvās satiksmes ielā.
"Zebra" kādu laiku novēroja, kas šajās vietās darās – ir arī tādi autovadītāji, kas šo vietu izmanto, lai apgrieztu spēkratu braukšanai pretējā virzienā, bet tas dažiem neizdodas ar pirmo reizi. Tiek bloķēta satiksme, un pārējiem jāgaida, kamēr manevrētājs padod atpakaļgaitā.
Ja jau Rīgas pilsētas saimnieki to pieļauj, laikam tā jau ir labi: divās vietās pamatīgi iztērē naudu un kaut ko uzlabo, un tālāk – mierīgi atstāt visu pa vecam. Gandrīz kā Indijā – griežas, kur grib; dara, kā sanāk; un neviens ne no kā nebaidās, secina Timrots.