Nav nekā neparasta, ja, iegādājoties jaunu automobili, tas no ražotāja jāgaida pāris vai pat vairākus mēnešus. Tomēr pēc tam, kad auto jau saņemts, gaidīt vēl nezin cik mēnešus, lai tiktu servisā uz apkopi vai remontu – pie tā ir novedusi "Tesla" elektromobiļu popularitāte Dānijā.
Pagājušā gada beigās Dānijas valdība paziņoja, ka pārtrauks subsidēt elektromobiļu iegādi. Tas radīja drudzi tirgū, lai līdz 2015. gada beigām paspētu vēl iegādāties elektromobiļus vēl ar visiem valsts sniegtajiem labumiem. Rezultātā "Tesla" 2015. gada pēdējos trīs mēnešos pārdeva vairāk savu elektromobiļu, nekā kopš "Model S" debijas šajā valstī 2013. gadā.
Dānijā "Tesla" markai ir divi dīlercentri, kuri bija paredzēti tūkstoš elektromobiļu apkopei un remontam gadā. Tagad Dānijā ir jau trīs tūkstoši "Tesla" automobiļu, un tas radījis milzu rindas uz servisu –, piesakoties šodien, servisā tiksi tikai pēc diviem vai trim mēnešiem.
"Tesla" paziņojusi, ka pašlaik strādā pie savu servisa centru kapacitātes dubultošanas. Daudzi "Tesla" elektromobiļu īpašnieki Dānijā tāpat ar to nav apmierināti un dodas uz tehnisko apkopi Vācijā.
Kopš Dānijas valdība vairs nepiešķir nekādus nodokļu atvieglojumus elektromobiļu īpašniekiem, 2016. gadā "Tesla" pārdevusi Dānijā vairs tikai 49 vienības savu elektromobiļu.