Ūdens iesmidzināšana dzinēja ieplūdes kolektorā jau pēc trim gadiem varēs sastapt daudzos automobiļos, jo no 2019. gada attiecīgās tehnoloģijas izstrādātājs "Bosch" to piedāvās jebkuram autoražotājam. Pagaidām tamlīdzīgu tehnoloģiju izmanto "BMW M4 GTS" spēkratā.
Destilētais ūdens ieplūdes kolektorā tiek iesmidzināts caur speciālu sprauslu. Ūdens šiem nolūkiem tiek glabāts atsevišķā tvertnē, kas "BMW M4 GTS" gadījumā ir bagāžniekā. Ūdens sistēmā tiek padots ar 10 bāru sūkni, bet tā nepieciešamais padeves daudzums tiek aprēķināts elektroniski, ņemot vērā kloķvārpstas griešanās impulsu un dzinēja darba temperatūru.
Šāda tehnoloģija uzlabo degvielas sadegšanas procesu, samazina gaisa temperatūru kolektorā, palielina dzinēja atdevi (aptuveni par pieciem procentiem) un stabilizē tā darbību, kā arī uzlabo degvielas ekonomiju (par 13%) un samazina kaitīgo izmešu daudzumu izplūdē (par četriem procentiem).