"Tas patiešām ir pasaulē pirmais "Tesla" katafalks. Šis gan nav pirmais katafalks ar elektromotoru, tomēr tas noteikti ir viens no pirmajiem, kas spējīgs bez atkārtotas akumulatoru uzlādes nobraukt līdz 350 kilometru distanci," izdevumam "Electrek" atklāj apbedīšanas biroja direktors Jans Bušers.
"RemetzCar" inženieri "Tesla Model S" šasiju pagarinājuši par 80 milimetriem, bet kopgarumu – par 774 milimetriem. Rezultātā "Tesla" katafalks ir 5,77 metrus garš. Tehniskā ziņā tas palicis bez izmaiņām – katafalks saglabājis "Tesla Model S" elektromotoru ar 302 zirgspēku jaudu.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit