Visupirms, noglabājot motociklu līdz nākamajai sezonai, tas jānovieto uz pekas jeb iebūvētā balsta, lai atvieglotu amortizāciju un riepas, "Zebra" sižetā norāda "Inchcape BM Auto" pārstāvis Jurģis Bergs. Lai arī priekšējo riteņi paceltu gaisā, jāizmanto kāds papildu balsts. Vēlams būtu arī palielināt gaisa spiedienu riepās – līdz kādām trim atmosfērām.
Pēc Berga domām, tehniskos šķidrumus motociklam uz ziemas periodu noliet nevajadzētu. Vienīgi tiem motocikliem, kuriem ir metāla degvielas tvertne, to vajadzētu pieliet līdz ūkai. Ja tās būs pustukšas, tajās veidosies ūdens kondensāts un veicinās koroziju. Ja ilgāku laiku nav mainīts dzinēja dzesēšanas šķidrums, tad to pirms ziemas vajadzētu nomainīt, lai spelgonī nesasaltu.
Kad mainīt dzinēja eļļu? Vislabāk būtu tieši pirms sezonas uzsākšanas, lai nolietu tajā izveidojušos kondensātu, kas sakrājies, motociklam stāvot visu ziemu salā un atkusnī.
Akumulatoru vajadzētu uzlādēt uzreiz pēc motosezonas noslēguma un tad to novietot glabāšanai, iesaka Mairis Levans, "APE Motors" pārstāvis. Novietot pārliekā siltumā akumulatoru arī nevajadzētu – pilnībā uzlādētu akumulatoru var glabāt arī mīnusu temperatūrā, bet vislabākā uzglabāšanas temperatūra tam ir tuvu nullei grādu.
Motocikliem ar pievada ķēdi būtu labi to nomazgāt un pa jaunu saeļļot. Pašu motociklu vajadzētu mazgāt tikai ar tam speciāli paredzēto ķīmiju, jo jāsaudzē tā alumīnija vai titāna sakausējuma detaļas. Savukārt hromētās detaļas ir jāapstrādā ar speciālu aerosolu, īpaši, ja motocikls pa ziemu stāv ārā. Ja negrib tērēties speciālai ķīmijai, hromēto izpūtēju var ieziemot sentēvu metodē – noziežot ar eļļu.
Ja motocikls pa ziemu stāvēs ārā, tad tam noteikti jāizmanto pārvalks, kas ir ūdens necaurlaidīgs.