Pēc 2016. gada trešā ceturkšņa datiem, "Audi" vēl vairāk uzlabojis savas pozīcijas tirgū, kāpinot pārdošanas apjomus par 30%. Stabilo izaugsmi Latvijas tirgū zīmolam nodrošināja "Audi Q5" modelis (attēlā), kura piegāžu skaits pieaudzis par 64%, "Audi A4" ar 26% pieaugumu, kā arī "Audi A3" ar vairāk nekā četrkāršo tirdzniecības apjomu pieaugumu salīdzinājumā ar pērno gadu.
"Audi Latvija" plāno veiksmīgi novadīt arī pēdējo gada ceturksni, galvenokārt pateicoties jaunajam kompaktās klases apvidus auto "Audi Q2", kas jau pieejams pasūtīšanai.
Arī pasaulē "Audi" gada pirmā puse bijusi ļoti veiksmīga. Neskatoties uz samērā saspringto tirgus vidi, "Audi" gada pirmos trīs ceturkšņus noslēdzis ar izaugsmi: septembrī zīmola piegāžu skaits palielinājās par 1,7% līdz aptuveni 173 850 vienībām, kas ievērojami pārsniedz šī paša perioda rādītājus 2015. gadā.