Informācijas tehnoloģiju gigants "Apple" savai autotehnikas nodaļai ir devusi 2017. gada beigas kā gala termiņu "pierādīt dzīvotspēju" bezpilota automobiļu vadības sistēmai, lai pieņemtu gala lēmumu šīs platformas tālākajam liktenim, vēsta aģentūra "Bloomberg".
"Apple" vairs neesot ambīciju radīt pašu automobili, bet varētu pie šī mērķa atgriezties tālākā nākotnē vai vismaz sadarboties ar kādu no esošajiem autoražotājiem bezpilota vadības sistēmu jomā, liecina "Bloomberg" avots.
Projekta kārtējā termiņa pārcelšana novedusi pie simtiem darbinieku atlaišanas vai pašu aiziešanas jau kopš augusta, ieskaitot vairāk nekā 120 inženierus, kuri strādāja pie bezpilotu vadības sistēmas programmēšanas.
Palikušie darbinieki "Apple" autotehnikas nodaļā – tādu ir aptuveni tūkstotis – pašlaik strādājot pie automobiļu bezpilota vadības sistēmas programmatūras, vides sensoriem un simulatora platformas testēšanai reālos apstākļos.
Jau rakstījām, ka jau vairākus mēnešus baumotajā "Apple" projektā "Titan" komanda ir piedzīvojusi vairākkārtējas termiņu atlikšanas un iekšējās nesaskaņas.
Saskaņā ar baumām, ja sākotnēji "Apple" bija plānojis radīt "Tesla" konkurentu, tad šobrīd jaunā nodaļas vadība vairāk fokusējas uz bezpilota automobiļa platformas izstrādi.
"Tesla Motors" vadītājs Elons Masks uzskata, ka "Apple" nespēs radīt bezpilota automobili ātrāk par 2020. gadu un uzskata, ka "Apple" šo iespēju ir nogulējis.