'The Grand Tour' vides reklāma
Foto: Publicitātes foto

Strauji tuvojoties "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušā vadītāja Džeremija Klārksona jaunajam raidījumam "The Grand Tour", dažādos veidos tas tiek reklamēts. Šodien dažu Eiropas pilsētu centrā bija izstādīti sadauzīti "Toyota Prius" ar raidījuma logotipu.

"The Grand Tour" veidotāji sociālajos tīklos publicējuši šīs fotogrāfijas ar piebildi, ka vainīgais pie ekoloģiskā hibrīda sadauzīšanas ir viens no raidījuma vadītājiem Džeimss Mejs, kurš trijotnē vienmēr tiek vilkts uz zoba par savu neveiklību. Tāpat raidījuma veidotāji norāda, ka "Toyota Prius" sadauzīšana ir vienīgais viņiem pieņemamais šī automobiļa pielietojums.

Bijušo "TopGear" vadītāju jaunais automobiļu raidījums "The Grand Tour" debitēs jau šajā piektdienā, 18. novembrī, video tiešsaistes servisā "Amazon Prime". Pavisam raidījuma pirmajā sezonā būs 12 sērijas, no kurām katra nākamā ēterā nonāks piektdienās. Klārksons un biedri līgumu ar "Amazon" ir noslēguši uz trim gadiem par 36 raidījuma sēriju radīšanu.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!