Džeremijs Klārksons publicējis paziņojumu, ka kopā ar pārējiem "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušajiem kolēģiem – Ričardu Hamondu, Džeimsu Meju un producentu Endiju Vilmanu – radīto jauno sociālo tīmekli "DriveTribe" padarīs publisku pēc nedēļas. Šis jaunais projekts, kas debitēs nākamajā pirmdienā, 28. novembrī, ir radīts neatkarīgi no "Amazon", kuram minētie personāži veido jauno "The Grand Tour" raidījumu.
"DriveTribe", kas literāri latviskojams visprecīzāk būtu kā jau Latvijā pazīstamais zīmols "Ātruma cilts", būs sociālais tīkls automobilistiem un motorsporta cienītājiem, kur būs dažādas ar auto tēmu saistītās "ciltis", kurās "DriveTribe" lietotājs varēs ievietot savus ziņojumus, jaunumus un multimediju datnes, tajā pašā laikā sekojot līdzi savu domubiedru jaunumiem, līdzīgi kā "Facebook" tīkla "Grupās".
Kādā no intervijām Klārksons atzinis, ka viņš pats no sākuma neesot sapratis tamlīdzīga sociālā tīkla jēgu, līdz Hamonds viņam paskaidrojis, ka "tas ir kā "YouPorn", tikai par automobiļiem".
Jaunā sociālā tīmekļa izstrādē ir investēti vairāki miljoni eiro. Starta kapitālu tajā investējis pats Klārksons, Hamonds, Mejs un Vilmans, tomēr laika gaitā vairāku miljonu investīcijas sniedzis arī amerikāņu mediju koncerns "21st Century Fox", kā arī investīciju kompānijas "Breyer Capital" un "Atomico".
Pirmo reizi par "DriveTribe" izveidi "TopGear" bijušie vadītāji paziņoja aprīlī. Līdz šim "DriveTribe.com" vietnē interesenti varēja ierakstīt savu e-pasta adresi, uz kuru pienāks ielūgums reģistrācijai – tas līdz ar Klārksona jauno paziņojumu un video reklāmu tika uz e-pastu izsūtīts pirmdien, 21. novembrī.
Pagaidām nav zināms, kāds tieši būs "DriveTribe" tīmekļa tehniskais risinājums, bet tiem, kuri bija laicīgi bija atstājuši savu e-pasta adresi, vēstulē ir aicināts autorizēties no esoša "Facebook" lietotāja konta.
Jau rakstījām, ka aizvadītajā nedēļas nogalē video tiešsaistes servisā "Amazon Prime" debitēja Klārksona, Hamonda un Meja jaunais automobiļu raidījums "The Grand Tour", ko ar sajūsmu uzņēma ne tikai līdzšinējā "TopGear" cienītāji, bet arī profesionālie mediju kritiķi.