Džeremijs Klārksons publicējis paziņojumu, ka kopā ar pārējiem "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušajiem kolēģiem – Ričardu Hamondu, Džeimsu Meju un producentu Endiju Vilmanu – radīto jauno sociālo tīmekli "DriveTribe" padarīs publisku pēc nedēļas. Šis jaunais projekts, kas debitēs nākamajā pirmdienā, 28. novembrī, ir radīts neatkarīgi no "Amazon", kuram minētie personāži veido jauno "The Grand Tour" raidījumu.

"DriveTribe", kas literāri latviskojams visprecīzāk būtu kā jau Latvijā pazīstamais zīmols "Ātruma cilts", būs sociālais tīkls automobilistiem un motorsporta cienītājiem, kur būs dažādas ar auto tēmu saistītās "ciltis", kurās "DriveTribe" lietotājs varēs ievietot savus ziņojumus, jaunumus un multimediju datnes, tajā pašā laikā sekojot līdzi savu domubiedru jaunumiem, līdzīgi kā "Facebook" tīkla "Grupās".

Kādā no intervijām Klārksons atzinis, ka viņš pats no sākuma neesot sapratis tamlīdzīga sociālā tīkla jēgu, līdz Hamonds viņam paskaidrojis, ka "tas ir kā "YouPorn", tikai par automobiļiem".

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!