Foto: Publicitātes foto

Jaunais automobiļu raidījums "The Grand Tour", ko veido "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušie vadītāji Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs, kļuvis par vispopulārāko šovu "Amazon Prime" tiešsaistes video servisā. Raidījuma pirmā sērija apsteigusi līdzšinējo "Amazon Prime" rekordistu – seriālu "The Man in the High Castle".

"Amazon" gan pagaidām neatklāj precīzo kopējo skatījumu skaitu "The Grand Tour" pirmajai sērijai, vien norāda, ka šovu nedēļas nogalē noskatījušies "miljoniem cilvēku ASV, Lielbritānijā, Vācijā, Austrijā un Japānā".

Turklāt "The Grand Tour" debijas dienā, 18. novembrī, ir uzstādīts jauns "Amazon Prime" abonementu pirkumu rekords. Arī jauno abonentu skaits pagaidām netiek atklāts.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!