Jaunais automobiļu raidījums "The Grand Tour", ko veido "TopGear" ("Gāzi grīdā!") bijušie vadītāji Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs, kļuvis par vispopulārāko šovu "Amazon Prime" tiešsaistes video servisā. Raidījuma pirmā sērija apsteigusi līdzšinējo "Amazon Prime" rekordistu – seriālu "The Man in the High Castle".
"Amazon" gan pagaidām neatklāj precīzo kopējo skatījumu skaitu "The Grand Tour" pirmajai sērijai, vien norāda, ka šovu nedēļas nogalē noskatījušies "miljoniem cilvēku ASV, Lielbritānijā, Vācijā, Austrijā un Japānā".
Turklāt "The Grand Tour" debijas dienā, 18. novembrī, ir uzstādīts jauns "Amazon Prime" abonementu pirkumu rekords. Arī jauno abonentu skaits pagaidām netiek atklāts.
"The Grand Tour" debitēja ar sižetu, kas izmaksājis vairāk nekā 3,5 miljonus ASV dolāru (3,3 miljoni eiro). Par TV vēsturē visdārgāko dēvētajā sižetā piedalījās 150 automobiļi, sešas lidmašīnas un 2000 akrobātu.
No decembra "The Grand Tour" varēs redzēt ne tikai iepriekšminētajās piecās valstīs, bet praktiski visā pasaulē. Pagaidām gan "Amazon" nav precizējis, kā citu valstu iedzīvotājiem tiks organizēta pieeja Klārksona jaunajam automobiļu raidījumam.
Pēc līgumsaistību pārtraukšanas ar BBC Klārksons, Hamonds un Mejs, kā arī "TopGear" bijušais galvenais producents Endijs Vilmans, noslēdza trīs gadu līgumu ar "Amazon" par 36 raidījuma sēriju radīšanu. "The Grand Tour" pirmajā sezonā būs 12 raidījuma sērijas, no kurām katra nākamā ēterā nonāks piektdienās.