Čehu autoražotājs "Škoda" joprojām apsver iespēju debitēt Ziemeļamerikas tirgū, tomēr tā mātesuzņēmums "Volkswagen" uzskata, ka šāds solis būtu pašnāvība.
"Mēs varam būt azartiski, bet ne pilnīgi traki. Ienākt tik milzīgā tirgū ar nezināmu marku un modeļu spektru, kas visupirms izstrādāts Eiropai, un ar neeksistējošu dīleru tīklu ir vistīrākā pašnāvība. Turklāt pēdējais, kas VW šobrīd nepieciešams Amerikā, ir iekšējā kanibalizācija," intervijā izdevumam "Automobile Magazine" atklājis VW valdes loceklis.
Lēmums par "Škoda" startu Ziemeļamerikas tirgū tiks pieņemts nākamgad un ne bez "Volkswagen" atļaujas. "Ja runājam par saviem plāniem līdz 2025. gadam, tad nedrīkst ignorēt pasaulē vissvarīgākos tirgus," intervijā vācu laikrakstam "Handelsblatt" norādījis "Škoda" kompānijas vadītājs Bernhards Meijers. "Tieši tādēļ pētām, kādos apstākļos un ar kādiem tieši automobiļiem debija ASV tirgū būtu iespējama."
Interesanti, ka jau šobrīd "Škoda" ASV tirgū ir reģistrējusi preču zīmes "Superb" sedanam, "Octavia" liftbekam un "Yeti" krosoveram. Tāpat nesen Eiropā debitējis "Škoda" jaunākais modelis, kas būtu iekārojams arī ASV tirgū – apvidus automobilis "Kodiaq", kas tapis uz kopīgas platformas ar "VW Tiguan".
Jau tuvākā gada laikā "Škoda" paplašinās savu darbību Irānā, Singapūrā un Dienvidkorejā. Pašlaik "Škoda" ir pārstāvēta 102 pasaules valstīs, bet līdz 2025. gadam "Škoda" šo skaitu vēlas palielināt līdz 120.