"Joprojām redzam neitrālo toņu dominanci, tomēr ir viena nianse. Arvien biežāk jaunu automobiļu pircēji priekšroku dod daudz spilgtākiem toņiem, tādēļ varam teikt, ka nākotnē "krāsainie" automobiļi atkal būs dominējošie," preses paziņojumā norāda "Axalta" tirgvedības vadītāja Nensija Lokharta.
Saskaņā ar "Axalta" apkopotajiem datiem arī šogad vispopulārākā virsbūves krāsa ir bijusi baltā – gandrīz katrs ceturtais (37%) šogad pārdotais jaunais automobilis ir bijis tieši baltā krāsā. Vairāk nekā uz pusi mazāk populāra par balto ir melnais (18%), kuram seko pelēkais (11%) virsbūves tonis. Tikpat populārā (11%) ir sudrabotas krāsas izvēle, pēc kā seko sarkanā (6%), brūnā (6%), dzeltenā (3%) un zaļā (1%).
Ja apskatām tikai Eiropas pircēju gaumi, arī šajā reģionā vispopulārākā izvēle jauna automobiļa virsbūves krāsai ir baltā (27%), pēc kā seko melnā (20%), pelēkā (17%), sudraba (11%), zilā (9%), sarkanā (6%) un brūnā (5%).