"Atveda man šodien auto sataisīt. Sūdzība, ka tosols kaut kur tek un eļļa arī. Pirms mēneša bijis kaut kādā servisā. Lūk, noņēmu interkūleru un šāds skats pavērās – sadauzījuši interkūleru un iebāzuši cauruli pa taisno. Bail pat iedomāties, kāpēc eļļa tek," savā "Facebook" profilā raksta meistars Jānis.
Pēc viņa vārdiem, automobiļa īpašnieks šo spēkratu nesen iegādājies kā "tikko no Vācijas" un pirms mēneša tepat Latvijā bijis kādā servisā uz remontu. Jānis gan neatklāj, kādam automobilim un kurā servisā šis "meistardarbs" konstatēts, aizbildinoties ar klienta konfidencialitātes ievērošanu. Tomēr meistars norāda, ka automobiļa īpašnieks nav vēlējies arī atklāt servisu, kurā pirms tam bijis.
Kā redzams fotogrāfijā, turbomotora gaisa starpdzesētājā (jeb tautā sauktajam "interkūlerim" (no angļu val. "intercooler") karstā un atdzesētā gaisa trakts ir savienots pa tiešo ar cauruli, brutāli pirms tam sadangājot paša starpdzesētāja radiatora konstrukciju. Rezultātā starpdzesētājs nepilda savas pamatfunkcijas, jo gaiss netiek atdzesēts ne tuvu tādā apmērā, kā autoražotāja oriģinālajā konstrukcijā.
Visticamāk, šāds "uz ātro un vienkāršo" risinājums starpdzesētājā izdarīts, jo, iespējams, iepriekš pieminētā eļļas noplūde novērota tieši no starpdzesētāja.