Austrijas uzņēmums "Kreisel" speciāli Arnoldam Švarcenegeram pārbūvējis "Mercedes-Benz" G-klases apvidus auto par elektromobili. Šāds apvidnieks izgatavots vienā eksemplārā un tam ir divi elektromotori.
Švarcenegera "Mercedes-Benz" G-klase ir aprīkota ar diviem akumulatoru komplektiem (80 kWh), kuri sver 510 kilogramu, un diviem elektromotoriem ar kopējo jaudu 490 ZS. Tas ļauj robustajam apvidniekam no vietas līdz 100 km/h paātrināties 5,6 sekundēs un maksimāli sasniegt 183 km/h. Bez atkārtotas uzlādes tas spējīgs nobraukt līdz 300 km distanci.
Vizuāli elektriskā G-klase no standarta modeļa atšķiras tikai ar "Kreisel" emblēmām. Elektroligzda akumulatoru uzlādei ir novietota degvielas tvertnes uzpildes atveres vietā. Interjerā ir uzstādīts cits mērinstrumentu panelis, kur nav tahometra, bet degviela līmeņa pulkstenis aizstāts ar baterijas uzlādes līmeņa skalu.
Ņemot vērā, ka automobilis izstrādāts speciāli Švarcenegeram, "Kreisel" pagaidām neplāno ieviest šīs modifikācijas G-klases elektromobili sērijveida ražošanā. Šis elektromobilis jau tuvākajā laikā tiks nogādāts Švarcenegera mājvietā Losandželosā. Un "Kreisel" turpinās šo projekta auto pilnveidot sadarbībā ar Švarcenegeru, kad viņš ar to būs nobraucis jau gana daudz kilometru, lai analizētu gūtos datus.
"Kreisel" uzņēmums ir pazīstams ar dažādiem elektromobiļu projektiem, kas tapuši uz dažādu vācu sērijveida automobiļu bāzes. Piemēram, "Kreisel" ir radījuši tamlīdzīgus elektromobiļus uz "Porsche Panamera", BMW 3. sērijas u.c. modeļu bāzes.
69 gadus vecais Švarcenegers jau izsenis ir apvidus automobiļu, tostarp G-klases modeļa, cienītājs. Piemēram, tieši pateicoties viņam, savulaik "Hummer H1" apvidus auto uzsāka piedāvāt brīvā tirdzniecībā, jo Švarcenegers izlūdzās šo līdz tam militāro amerikāņu bezceļnieku iegūt savā privātajā īpašumā, pēc tam radot pieprasījumu arī no citiem interesentiem.