"Volkswagen Grupas" vadošajiem auto zīmoliem "Volkswagen" (VW) un "Audi" 2016. gads Baltijas valstīs, tostarp arī Latvijā ir no slēdzies kā otrs veiksmīgākais tās pastāvēšanas vēsturē. Par darba rezultātiem un turpmāk gaidāmajiem jauniem modeļiem marku pārstāvji medijus informēja pirmdien Rīgā, restorānā "Aqua Luna".
Latvijas tirgū vadošais auto ražotājs VW piedzīvoja pieaugumu 7,8% apmērā, bet "premium" klases zīmols "Audi" kāpināja pārdošanu par 28%. Arī VW komerctransports ar 16,8% tirgus daļu ir saglabājis līdera pozīcijas savā transporta segmentā.
"VW Grupas" zīmoli "Audi" un VW, atbalstot ilgtspējīgu uzņēmējdarbības pieeju, kā galveno stratēģisko mērķi nākamajiem gadiem izvirza paplašināt piedāvāto elektroauto klāstu, 2025. gadā kļūstot par nozīmīgākajiem spēlētājiem elektromobiļu tirgū.