"Opel" ir būtiski palielinājis pārdošanas rādītājus gada griezumā. Kopumā visās trīs Baltijas valstīs 2016. gadā tika pārdots 2901 automobilis. Salīdzinot ar iepriekšējo gadu, tas ir 29,6% pieaugums, bet kopējais tirgus ir pieaudzis par 16,9%.
Caurmērā "Opel" ir palielinājis pārdošanas rādītājus par 4%, un 18 no 22 valstīm pārdošanas rādītāji bija augstāki kā iepriekšējā gadā, kopā pārdodot aptuveni 1,16 miljonus automobiļu. "Opel" (un "Vauxhall") tirgus daļa kopējā Eiropas tirgū ir praktiski nemainīga 5,73% apjomā.
"Mokka X" ir bijis galvenais pārdošanas virzītājs Baltijā, kam seko "Astra" un "Corsa". "Mokka X" pārstāv 34% no kopējā pārdoto modeļu skaita, un kopumā Eiropā tās ir reģistrētas vairāk kā simts tūkstošos vienību.
"Mums bija lielisks sniegums tirgū, kur pieaugums nāk no segmentiem, kuros "Opel" ir ierobežots piedāvājums, tomēr šo sasniegumu būtiski ietekmēja Latvijas Valsts policijas autoparku atjaunināšana. Pateicoties mūsu modeļu ofensīvai ar septiņiem jauniem modeļiem 2017. gadā, no kuriem divi ir augošajā CUV segmentā, mēs esam pārliecināti par šo gadu," saka reģiona menedžeris Mareks Vihuri.
"Opel" pašlaik ir tā vēsturē lielākās modeļu ofensīvas vidū, un laika posmā no 2016. līdz 2020. gadam tas radīs 29 jaunus modeļus, septiņi no kuriem nāks klajā 2017. gadā.
Trīs no šiem septiņiem modeļiem ir jaunās paaudzes "Insignia" flagmanis trīs virsbūvju variantos: piecdurvju sedans ("Insignia Grand Sport"), universālis ("Insignia Sports Tourer") un krosovers ("Insignia Country Tourer").
Uzņēmums arī prezentēs divus modeļus strauji augošajā CUV segmentā (Crossover Utility Vehicles) – "Crossland X" un "Grandland X". "Ampera-e" pārdošana sāksies pavasarī, tomēr tā vēl nesasniegs Baltiju. 2017. gada modeļu ofensīva tiks noslēgta ar jaunu "Opel Vivaro" versiju.