Amerikāņu sabiedrība noveco un resnē, kas netiek ņemts vērā jauno automobiļu drošības pārbaudījumos un jaunu drošības sistēmu izstrādē, uzskata Mičiganas universitātes zinātnieki. Vienkāršoti sakot, reālos ceļu satiksmes negadījuma apstākļos mūsdienu ķermeņa aprišu cilvēku traumatisms atšķiras no tā, kas nomērīts ar šmaugiem manekeniem.
Šo tēzi jau 2013. gadā apstiprināja Kalifornijas universitātes pētījums, ka 78 procentos gadījumu cilvēki, kuriem ir ķermeņa liekais svars, tiek pakļauti augstākam traumatisma riskam automobiļu avārijās.
Publikācijas saturs vai tās jebkāda apjoma daļa ir aizsargāts autortiesību objekts Autortiesību likuma izpratnē, un tā izmantošana bez izdevēja atļaujas ir aizliegta. Vairāk lasi šeit