Svētdien, 5. martā, BBC tālrādes ēterā nonāca automobiļu raidījuma "TopGear" ("Gāzi grīdā!") jaunā sezona. Šī sezona no iepriekšējās atšķiras ar to, ka to pametis pretrunīgais raidījuma vadītājs Kriss Evanss, bet par galveno vadītāju kļuvis Mets Leblāns. Rezultātā raidījums saņēmis ļoti labas skatītāju atsauksmes, kaut arī reitingi joprojām raidījumam ir samērā zemi.
Šī ir otrā "TopGear" radījuma sezona pēc tam, kad to pameta nu jau leģendārie autožurnālisti Džeremijs Klārksons, Ričards Hamonds un Džeimss Mejs, kuri tagad "Amazon Prime" video servisā veido jaunu automobiļu raidījumu "The Grand Tour".
Iepriekšējā "TopGear" sezona ne tikai piedzīvoja strauju TV auditorijas kritumu, bet arī skatītāju nežēlīgu kritiku Krisa Evansa dēļ, kurš visu laiku skaļi bļaustījās, apvēmās ātros automobiļos un visu raidījuma sezonu valkāja vienu un to pašu apģērbu. Rezultātā Kriss Evanss raidījumu sezonas beigās pameta.
Šobrīd "TopGear" vada līdzšinējā Krisa Evansa komanda, kurā vadību uzņēmies Mets Leblāns. Šīs pārmaiņas silti uzņēmuši skatītāji, kuri saka, ka beidzot "TopGear" atkal ir ar prieku skatāms raidījums, par ko liecina ne tikai britu preses pozitīvā kritika šodien, bet arī virkne skatītāju atsauksmes sociālājā tīmeklī "Twitter".
"TopGear" jaunā, nu jau 24. sezona debitēja ar 2,4 miljoniem skatījumu, kas ir kritums no 4,3 miljoniem, kad "TopGear" pērn debitēja jaunajā formātā ar Krisu Evansu vadībā. Jāatzīmē, ka Krisa Evansa laikā "TopGear" reitingi turpināja kristies, sasniedzot visu laiku silktākos rezultātus, tādēļ jaunās sezonas "zemais starts" ir pat normāls.
"TopGear" jaunās sezonas pirmajā raidījumā briti viesojās Kazahstānā, kur sarīkoja sacīkstes ar veciem auto, tāpat parādīja vairāk nekā tūkstoš zirgspēku jaudīgā "Ferrari FXX K" testu.
Neskatoties uz virkni labo atsauksmju, daudzi soctīklu lietotāji atzīmēja, ka bez Džeremija Klārksona "TopGear" vairs neesot tas, bet jebkurā gadījumā jaunā sezona Meta Leblāna vadībā ir milzīgs uzlabojums salīdzinājumā ar iepriekšējo sezonu.