Ceturtdien, 30. martā, sociālos tīmekļus pāršalcis tālruņa sarunas ieraksts ar vienotās ārkārtas palīdzības izsaukuma numura "112" dispečeru, kas jau sarunas pirmajās minūtēs zvanu pāradresē "ātrajiem" uz tālruni "113". Jaunpiebalgā bija notikusi autoavārija, bet dispečeram nebija iespējams ieskaidrot, ka vietējā neatliekamā medicīniskās palīdzības ekipāža uzreiz sapratīs, kur braukt, ja viņiem pateiks "Naudēļu ceļš".
Kā dzirdams tālruņa sarunas ierakstā (brīdinām – audio ierakstā dzirdams ļoti daudz nenormētas leksikas krievu valodā!), ko iemūžinājis un publicējis pats zvanītājs, "112" pirmais dispečers noskaidro, ka avārijas vietā nav nepieciešami ugunsdzēsēji, jo cietušais nav iesprostots transportlīdzeklī, un savieno zvanītāju ar neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta dispečeru.
Un šeit sākas savstarpējās saprašanās problēmas... Zvanītājs dispečeram norāda, ka autoavārija notikusi Jaunpiebalgā, uz ko tas precizē "kādā ielā?" Palīdzības saucējs atbild, ka tā nav iela, bet ceļš uz Naudēļiem. Savukārt dispečers saskaņā ar instrukciju turpina precizēt norādes – no kurienes jābrauc, cik tālu tas ir no Jaunpiebalgas centra, no kuras pilsētas puses tas ir un kurā virzienā.