Manuālās pārnesumkārbas no autobūves izzudīs pēc gadiem sešiem septiņiem un arī no divsajūgu sekvenciālajām vairs neesot jēgas – nākotne pieder tradicionālajām automātiskajām pārnesumkārbām ar deviņiem un pat desmit pārnesumiem, intervijā izdevumam "Drive" savu vīziju atklājis Pīters Kvintus, "BMW M" nodaļas viceprezidents tirdzniecības un mārketinga jautājumos.
Par manuālo pārnesumkārbu viņam esot skaidrs – tās autobūvē izzudīs pēc sešiem vai septiņiem gadiem, bet "jautājums vēl ir par to, cik ilgi tādas pārnesumkārbas kā DCT izdzīvos autoražotāju piedāvājumā".
Savulaik, 2008. gadā, kad sportisko "BMW M" piedāvājumā iekļāva divsajūgu sekvenciālo transmisiju DCT, tai bija divas priekšrocības – tā bija vieglāka un pārnesumus pārslēdza ātrāk nekā tradicionālā automātiskā kārba.