Kompānija "Volvo" atteikusies no jaunu dīzeļdzinēju izstrādes, vēsta izdevums "Frankfurter Allgemeine Zeitung" ar atsauci uz markas vadītāju Hakanu Samuelsonu. Iemesls šādam lēmumam ir apstāklis, ka dīzeļdzinēju pielāgošana nākamajām, vēl stingrākajām izplūdes gāzu ekoloģiskajām normām kļūst pārāk dārga.
Saskaņā ar jaunajām Eiropas Savienības ekoloģiskajām normām 2021. gadā jauno automobiļu CO2 izmešu daudzums dzinēja izplūdē visa autoražotāja piedāvājuma gammā kā vidējais rādītājs ir jāsamazina no līdzšinējiem 130 gramiem uz kilometru līdz 95 g/km.
Turklāt šobrīd aptuveni 90 procenti no visiem Eiropas tirgū realizētajiem "Volvo XC90" apvidniekiem ir aprīkoti ar dīzeļdzinēju, bet kopējais ar šo degvielas tipu aprīkoto spēkratu īpatsvars Eiropas autoparkā jau sasniedz 50%.
Pēc "Volvo" vadītāja vārdiem, zviedru autoražotājs turpinās modernizēt esošās "Drive-E" saimes dzinējus, tomēr tos no ražošanas noņems 2023. gadā. Savukārt savā piedāvājumā "Volvo" dīzeļdzinēju vietā koncentrēsies uz hibrīda spēka agregātu un elektromotoru piedāvājumu.
Pirmais "Volvo" sērijveida elektromobilis tikšot prezentēts 2019. gadā. Tas būšot izgatavots uz jaunas modulārās platformas, kurā būs iespējams uzstādīt akumulatora komplektu ar līdz pat 100 kWh, kā arī elektromotorus ar jaudu no 100 līdz 450 kilovatiem (136 līdz 612 ZS).