Lexus NX
Foto: Publicitātes foto

Praktiski visos "Lexus" iegādes darījumos (93%) pircēji priekšroku dod "Lexus" automobilim ar hibrīda spēka agregātu, liecina "WESS Auto Grupas" autosalona "Lexus Riga Airport" apkopotā statistika.

Šī gada sākumā "Lexus" kopējie pārdošanas apjomi Latvijā auguši par 30%. Šogad strauji attīstījies mazlietotu "Lexus" automobiļu tirgus, "Lexus Riga Airport" šī gada piecos mēnešos pārdevis par 28% vairāk mazlietotu "Lexus" automobiļu, salīdzinot ar to pašu laika periodu pērn. Kopumā "Lexus Riga Airport" tirgus daļa ir 70% no kopējās "Lexus" pārdošanas Latvijā.

"Neviens cits Latvijā pārstāvētais auto zīmols nepiedāvā tik plašu auto modeļu izvēli ar hibrīdtehnoloģijām kā "Lexus", ar to arī ir izskaidrojams hibrīdu īpatsvars kopējā "Lexus" pārdošanas apjomā. Pērn 85% no visiem pārdotajiem jaunajiem Lexus auto Latvijā bija hibrīdmodeļi," skaidro Artjoms Jerņevs, "Lexus Riga Airport" izpilddirektors.

Hibrīdauto arvien biežāk izvēlas gan privātpersonas (ap 45%), gan komercsektora klienti (55%). Galvenie izvēles faktori ir lietošanas komforts, degvielas ekonomija, kā arī samazināts CO2 izmešu daudzums un ietekme uz vidi. Ieguvums iegādājoties hibrīdu ir kluss, ātrs, ērts un ekonomisks auto ar mazākiem ikmēneša uzturēšanas izdevumiem, norāda "Lexus" pārstāvji. Turklāt otrreizējā tirgus cena ir salīdzinoši augstāka kā jebkuram līdzvērtīgas komplektācijas benzīna dzinēja auto.

"Pieprasījums pēc "Lexus" hibrīdtehnoloģijām vienmēr ir bijis salīdzinoši liels, taču pēdējo gadu laikā pieprasījums strauji audzis. Attīstoties aktīvā un zaļā dzīvesveida tendencēm visā pasaulē, sabiedrība arvien biežāk, veicot pirkumus, tostarp auto iegādi, priekšroku dod apkārtējai videi draudzīgākiem risinājumiem," skaidro Jerņevs.

"Lexus" zīmols ir līderis inovāciju jomā, kas nemitīgi iegulda auto tehnoloģiju pilnveidošanā, lai "Lexus" zīmola auto padarītu komfortablākus, lietošanai ērtākus, ekonomiski izdevīgākus un apkārtējai videi draudzīgākus. Tādējādi pēdējo gadu laikā "Lexus" hibrīdauto ir ieguvuši plašu popularitāti gan Latvijā, gan pasaulē — pērn visā pasaulē "Lexus" pārdoto hibrīdu skaits sasniedza vienu miljonu.

"Lexus" zīmols piedāvā plašu hibrīdauto modeļu klāstu. Populārākie "Lexus" hibrīdauto Latvijā ir "RX" un "NX" apvidnieki un "IS" un "GS" sedani, kā arī "CT" hečbeks.

Seko "Delfi" arī Instagram vai YouTube profilā – pievienojies, lai uzzinātu svarīgāko un interesantāko pirmais!