11. jūlijā Spānijas pilsētā Barselonā norisināsies "Audi Summit" – zīmola izstāde, kur vairāk nekā 10 000 kvadrātmetru lielā teritorijā tiks demonstrēti moderni risinājumi pilsētu mobilitātes attīstībai − augstākās kvalitātes mobilitātes pakalpojumi, kā arī bezpilota automobiļa vadīšana un novietošana stāvvietā. Papildus tam 2 000 viesi no visas pasaules, kas apmeklēs "Audi Summit", būs liecinieki "Audi" jaunā flagmaņa − "Audi A8" − prezentācijai.
"Audi Summit" ir jauna, ekskluzīva zīmola platforma. Katalonijas galvaspilsētas Barselonas pašā centrā ieradīsies mediju, finanšu, tirdzniecības un rūpniecības jomu un asociāciju pārstāvji, lai viedajā un attīstītajā pilsētā pieredzētu jaunus digitāli vienotus un ilgtspējīgus mobilitātes pakalpojumus.
Zīmola izstādei būs divas daļas − stundu ilga 70 automobiļu prezentācija un iespēja padziļināti iepazīties ar "Audi" zīmolu izstāžu centrā Vidusjūras krastā. Papildus jaunā "Audi A8" modeļa pasaules pirmizrādei, uzņēmums prezentēs "Audi AI" tehnoloģijas, kas, izmantojot mākslīgo intelektu, atvieglos dzīvi autovadītājiem.
Izstāde 11. jūlijā sāksies ar zīmola šovu, kurā tiks izmantots 50 metrus plats LED ekrāns. Dienas galvenais apskates objekts būs jaunais luksusa sedans "Audi A8". Savukārt blakus esošajā izstāžu zālē apmeklētāji varēs baudīt pulsējošas metropoles gaisotni, aplūkojot eksponātus, koncepcijas un iesaistoties sarunās par mobilitātes, mākslīgā intelekta un viedās nākotnes rūpniecības tematiem.
"Audi" kļūst par vienu no vadošajiem digitālās autobūves uzņēmumiem, kas arvien vairāk izmanto digitālās tehnoloģijas, lai izstrādātu ilgtspējīgus risinājumus pilsētu mobilitātei. Piemēri redzami dažādās "Audi" uzņēmējdarbības jomās − no ražošanas un loģistikas līdz mārketingam un pārdošanai. Kā iespējama automobiļu ražošana bez montāžas līnijām? Kā iespējams automobili digitāli konfigurēt un virtuāli izmēģināt? Un kā "Audi" pastiprina savu sociālo līdzdalību, izmantojot jaunās tehnoloģijas, kas nodrošina vides aizsardzību un ilgtspēju? "Audi Summit" laikā Barselonā tiks sniegts taustāms ieskats zīmola vispārējās pārvērtībās.
"Audi" sava zīmola izstādes norisei izvēlējās Barselonu ar nolūku. Spānijas metropolē ar pieciem miljoniem iedzīvotāju ir īpaša pilsētas dzīves kvalitāte. Vadošās "viedo" pilsētu koncepcijas iekļauj dažādus transporta veidus − autobusus, vilcienus, taksometrus un automobiļus − kā arī padara pilsētu pievilcīgāku.